Re: w co lepiej zainwestowac? Athlon czy p4?

Autor: Maciej \ (tp.sa_at_wp.pl)
Data: Wed 28 Aug 2002 - 14:32:49 MET DST

> Doczytaj o skracaniu operacji logicznych w jezyku jakim piszesz(wnioskuje
> C/C++ z nieeleganckiego zapisu) bo to ci troche klopotow w przyszlosci
moze
> oszczedzic :)

dzisys, nie wiem o co ci chodzilo z tym "Wynik podkrecania<>artykul", a co
do "bledu" odpowiem "dziwne, u mnie dziala...":)

> A w twoich faktach czegos poza wlasnym mniemaniem :P

nie chodzi o to zeby udawac google i podawac adresy:) tylko o to zeby
uslyszec co o zagadnieniu sadza inni, jasne nie udowodnie ci przed sadem ze
mam racje, ty rowniez...:)

--
- Maciej "yaq" tp.sa_at_wp.pl -
//      Jesus SAVES!      \\