Re: co zrobic? zamowienie z 4maxcool i dlugi okres oczekiwania na realizacje

Autor: R-hi (archie_at_wikings.pl)
Data: Wed 28 Aug 2002 - 13:54:19 MET DST

Otrzymalem mailem odpowiedz:

"Z powodu braku na magazynie paczka nie została wysłana. Dostaliśmy już
towar , więc paczka zostanie dzisiaj wysłana.

Pozdrowienia

Jacek Kowalski"

I w takim przypadku to mam w dupie ten ich klej. Bede czekal dodatkowo ponad
tydzien! Potrzebowalem klej szybko, mialo byc w ciagu 1 tygodnia. Gdybym
wiedzial, ze go nie dostane w takim czasie na jaki sie deklarowali to bym
poszukal kleju gdzie indziej. Uwazam, ze takie traktowanie klienta to
amatorszczyzna! Nigdy wiecej nic nie zamowie w 4maxcool, mam nauczke.

Pozdrawiam
-Piotr P