Re: co zrobic? zamowienie z 4maxcool i dlugi okres oczekiwania na realizacje

Autor: Maciej \ (tp.sa_at_wp.pl)
Data: Wed 28 Aug 2002 - 13:35:27 MET DST

> A dlaczego nie zadzwonisz? Zazwyczaj szybko przesyłają jeżeli mają na
stanie.
> A tej pasty penie nie mają i nie raczyli Cię o tym powiadomić.

a dlaczego On ma marnowac kase na dzwonienie do szanownych panow z
4maxcool?!?! radze zmienic sklep, zlozysz zamowienie gdzies indziej gdzie
nie olewaja czlowieka, a tamto jak nawet przyjdzie za miesiac to nie
odebrac... niech oni sie martwia skoro olewaja klijentow

--
- Maciej "yaq" tp.sa_at_wp.pl -
//      Jesus SAVES!      \\