Re: w co lepiej zainwestowac? Athlon czy p4?

Autor: << eMKa >> (emka_at_alert.pl)
Data: Wed 28 Aug 2002 - 13:17:06 MET DST

> Można jednak przecież kupić dobry zestaw chłodzący i do Athlona.

 Jasne, ale za taki "dobry zestaw do chłodzenia" to ja sobie dołożę do P4
1,8a no i mam P4 2.0a... he he he. A BOXowy coolerek jest aż nadto "zimny"

eMKa

PS.
Osobiście nic nie mam do Athlona, ale wolę P4.
(jakoś zawsze wolałem, może się zraziłem kiedyś dawno, w czasach k5 itp,
jak AMD kojarzył mi się raczej z dziwnymi problemami, których mając intela
nie znałem)