Re: Modem, telefon i wolny transfer

Autor: << eMKa >> (emka_at_alert.pl)
Data: Wed 28 Aug 2002 - 13:11:55 MET DST

Telefon wpinam do modemu, ale mam taki myk zrobiony:
z głównego gniazdka w domu idzie do modemu kablem czterożyłowym, ale dwoma
żyłami, następnie z modemu wraca inną parą żył i jest podłączony do
telefonu, który jest w innym pomieszczeniu. No i kicha.
Spróbuję jeszcze telefon bezpośrednio do modemu.

Martwi mnie, że jak jestem w necie to jak podniosę słuchawkę to mogę sobie
posłuchać pisków i szumów modemu, dlaczego ten cholerny modem jak korzysta z
lini nie odłącza telefonu zupełnie? To by rozwiązało problem....

eMKa