Re: pamieci DDR 333

Autor: Adam Sikorski (sikor_at_vis.pl)
Data: Wed 28 Aug 2002 - 11:03:29 MET DST

Użytkownik "a R t Y k R i S" <artykris_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> czesc,
>
> do tej pory uzywam DDR-266 512 kingstona i nie mam zadnych pytan co do
> tej kosci (chodzi na ustawieniu `fastest` jak burza), teraz chcialbym
> sobie ja wymienic na dwie :)) 512ki 333ki, tylko nie wiem jakiego
> producenta - kingstona trudno dostac, a czy samsung jest tak samo
> dobry?
>
> jak wyglada porownanie (i czy jest gdzies takie) pamieci DDR 333
> samsunga, kingstona, (moze jeszcze innych)?
> chodzi mi o stabilnosc, podkrecalnosc, bezblednosc dzialania...
>

> dzieki za odpowiedzi, wskazowki lub adresy...
> [...]
Wiem, ze Kingstona ciezko dostac, ale popytaj na gieldzie o Nanya ew.
Winbond. Sa to kosci markowe, stabilne i godne polecenia. Zreszta Kingston
uzywa ich w swoich produkcjach doklejajac tylko swoja nalepke :). Nanya 512
MB /333 kosztuje na gieldzie (wawa) ok. 600 pln.
Jakbys byl zainteresowany to zapraszam na prv.

Pozdrawiam,
Adam Sikorski
sikor_at_vis.pl