pamieci DDR 333

Autor: a R t Y k R i S (artykris_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 28 Aug 2002 - 10:53:38 MET DST

czesc,

do tej pory uzywam DDR-266 512 kingstona i nie mam zadnych pytan co do
tej kosci (chodzi na ustawieniu `fastest` jak burza), teraz chcialbym
sobie ja wymienic na dwie :)) 512ki 333ki, tylko nie wiem jakiego
producenta - kingstona trudno dostac, a czy samsung jest tak samo
dobry?

jak wyglada porownanie (i czy jest gdzies takie) pamieci DDR 333
samsunga, kingstona, (moze jeszcze innych)?
chodzi mi o stabilnosc, podkrecalnosc, bezblednosc dzialania...

dzieki za odpowiedzi, wskazowki lub adresy...

---
aRti