Re: Najpierw przeprasza potem...

Autor: PedrO (rambler_at_red.alpha.net.pl)
Data: Wed 28 Aug 2002 - 08:36:36 MET DST

> Przepraszam ze tyle na tej grupie poruszam spraw na temat karty MSI GeForce
> 4 MX 420 ale chcialbym wiedziec na ten temat jak najwiecej
> No bo w koncu TO kupilem ale chcialbym wiedziec czym to cos rozni sie od
> innych ukladow GeForce
> Szczegolnie interesoja mnie riznice w stosunku do GF 256
> czy moja karta jest lepsza czy gorsza, jakimi programami przetestowac moja
> karte, czy lepsze sa stery od MSI czy od Nvidii,

Cóż... robi się DOKŁADNIE ODWROTNIE! Najpierw gromadzi się wszystkie informacje na
temat karty a PÓŹNIEJ się ją kupuje.
Ale cóż...

Różni się dość sporo, nie miejsce to aby wymieniać te wszystkie różnice ale
powinieneś wiedzieć że ta karta przez pomyłkę chyba nazywa się GF4, bo jej układ
(420) jest najsłabszy w całej serii czwórek np. w porównaniu do 440 to prawie tak jak
2mx200 do 2mx400 - oczywiście jest szybsza od 2mx ale to wciąż cienizna. Już lepiej
było dołuskać parę PLN i kupić 440 albo jeszcze lepiej 460 bo jak mniemam 4200 jest
poza zasięgiem.
Mimo wszystko powinieneś się nią dobrze bawić (w niskich rozdz.) fajnie tam działa
sprzętowy AA.

> czy to prawdam ze pomimo
> wyjscia TV powinno sie unikac podlaczania urzadzen pod ta karte

Kto Ci naopowiadał takich bzdur???

Pozdrawiam, Robs.