Problem z BOOTsekorem

Autor: Waldek (waldeks._at_mpwikzdw.com.pl)
Data: Wed 28 Aug 2002 - 07:23:19 MET DST

To było tak.
Pod kontrolą Win2000 przekopiowałem na nowy dysk 1 cały dysk 2, na którym
był Win98. Następnie włożyłem dysk 1 do komputera włączyłem i wszystko
poszło. Potem sformatowałem dysk 2 pod Win2000 (szybkie wymazywanie bez
kopiowania sytemu) i przegrałem na niego cały dysk 3, na którym również był
Win98. Podłączyłem dysk 2 do komputera i tu niespodzianka, zamiast Win98
chce się ładować Win2000.
Prawdopodobnie podczas formatowania dodał coś do bootsektora.
Jak można z tego wybrnąć bez reinstalacji systemu Win98 od nowa.

Waldek