Re: HDD fujitsu pada

Autor: Kaol (kaolsz_at_interia.pl)
Data: Wed 28 Aug 2002 - 06:36:48 MET DST

> Co to moze byc ? przegszewa sie ? , wgralem najnowszy firmware ale nic nie
> dalo :( , pracuje na PIO 4 z DMA (chipset FX tylko , ale na innych tak
> samo)

Lepiej zrób backup danych na tym twadym, bo od kiedy Fujitsu wycofało się z
produkcji dysków do stacjonarych PC, to nagle dyski te zaczęły padać. Sam
jestem jedną z osób, które to dotknęło, a taką fajną 40 miałem. ;((
Jak masz go jeszcze na gwarancji to lec do serwisu, pewnie wymienią na
Maxtora.

Pozdrawiam.
Kaol