Re: Przelotka z slot1 na socket370 jakie napiecie ?

Autor: Piotr (piotr88_at_skrzynka.pl)
Data: Wed 28 Aug 2002 - 00:17:46 MET DST

>nie to , nie napisalem tam o Atrendach bo mi wyszlo z glowy :P, ATC 6230
>miala kilka rev i tylko ostatni chodzil bez problemow , przedostatni
>chodzil ale sie wieszal w biosie a pierwsze wogoole :P, co do 6240 to
>pamietam jak ktos sie chwalil na forum atrenda ze mu dzilal coppermine wiec
>nie jest zle. Proponuje sprawdzic, przelotka ktora masz ma ta mila ceche ze
>sama ustaia napiecie jesli jest ustawiona na auto. Wepnij i sprawdz - nic
>sie nie spali jesli nie dasz na przelotce recznie napiecia > 2.5V :)
>Koniecznie napisz jakie byly rezultaty to sie dopisze do FAQ

> [...]

mam z jakiejs chinskiej strony aktualizacje BIOSU do wersji
z 1.03 do 1.05 czy jakos tak, wogole nie ma mem testu tylko logo
FREEWAY i komp sie startuje, pisze otym bo pisali ze dzialaj procesory
na socket370, wiec moze w tym biosie jest nadzieja.....(inne biosy mi
niezabardzo chcialy sie w pelni instalowac). Of kors opisze co i jak
no i dzieki za wiesci ze sie nie spali, bo bede kupowal w sklepie,
ale jak sie cos spali to bedzie na mnie....i jeszcze za procek bede
musial zaplacic, a tak jestem troche spokojniejszy.
Czyli zostawiam wszystko na auto i szyne na plycie zostawiam tez na
100 mhz, (no bo moge na 66 mhz), a skoro mnoznikiem sie nie przejmowac
to tez zostawie teraz na plycie jest 4.5 i niech tak bedzie, oby bylo
OK

Z gory dzieki za szybkie odpisanie !!
Pozdarwaim
Piotr