Re: Przelotka z slot1 na socket370 jakie napiecie ?

Autor: RusH (rush_at_kiti.pulse.pdi.net)
Data: Tue 27 Aug 2002 - 23:38:18 MET DST

Piotr <piotr88_at_skrzynka.pl> wrote in

> Juz to czytalem, tylko tam nie ma mojej plyty ATC 6240,
> a przez analogie nie jestem pewien czy dobrze rozumiem...
> Moze to:

nie to , nie napisalem tam o Atrendach bo mi wyszlo z glowy :P, ATC 6230
miala kilka rev i tylko ostatni chodzil bez problemow , przedostatni
chodzil ale sie wieszal w biosie a pierwsze wogoole :P, co do 6240 to
pamietam jak ktos sie chwalil na forum atrenda ze mu dzilal coppermine wiec
nie jest zle. Proponuje sprawdzic, przelotka ktora masz ma ta mila ceche ze
sama ustaia napiecie jesli jest ustawiona na auto. Wepnij i sprawdz - nic
sie nie spali jesli nie dasz na przelotce recznie napiecia > 2.5V :)
Koniecznie napisz jakie byly rezultaty to sie dopisze do FAQ

Pozdrawiam.

--
RusH   // BigTowerATX CaseMod
   http://top.gry-online.pl/