Re: HP 845c vs Lexmark z35

Autor: Michal P (mpx_at_poczta.hoga.pl)
Data: Tue 27 Aug 2002 - 22:24:11 MET DST

Adamos wrote:

> Czytalem w archiwum o tym, ze kartridze hp sa wypelnione powietrzem
> (sprezonym?), ktore pomaga tuszowi wydostac sie na zewnatrz :-), i w zwiazku
> z tym napelnianie jest skomplikowana czynnoscia, mozesz to potwierdzic ?

Napełniałem cartridge do DJ600, w zestawie była odpowiednia plastikowa
"pompka" i faktycznie dobranie odpowiedniego ciśnienia powietrza
wymagało wyczucia - atrament albo samoistnie wypływał na zewnątrz, albo
nie chciał w ogóle wyjść na zewnątrz - ale ogólnie rzecz biorąc dało się
to zrobić. Słyszałem że Canony są prostsze w obsłudze, może ktoś to
potwierdzi?

        Michał