Re: HP 845c vs Lexmark z35

Autor: -=Przemek=- (cornhole_at_darmo.alter.pl)
Data: Tue 27 Aug 2002 - 22:55:12 MET DST

Użytkownik "Adamos" <adamos7_at_wp.pl> napisał w wiadomości

> Czytalem w archiwum o tym, ze kartridze hp sa wypelnione powietrzem
> (sprezonym?), ktore pomaga tuszowi wydostac sie na zewnatrz :-), i w
zwiazku
> z tym napelnianie jest skomplikowana czynnoscia, mozesz to potwierdzic ?

trzeba potem wywołać wewnątrz odpowiednie ciśnienie, aby wszystko grało, ale
ja w HP400 obywałem się bez strzykawki - jak atrament się wylewał,
zaklejałem na jakiś czas wszelkie otwory odpowietrzające i samo po paru
godzinach się naprawiało. Jeśli chodzi o napełnianie czarnym atramentem
(przynajmniej w HP400) to nie jest źle.