piszczenie dźwięku

Autor: Winthux (winthux_at_klub.chip.pl)
Data: Tue 27 Aug 2002 - 17:44:14 MET DST

Mam płytę główną Acorp 7KTA z via, duron 850 MHz, 521 MB Ram, 20 Gb
Barracuda, Riva TNT 2 MX. Komputer się blokuje podczas pracy w systemie
(WinXP) oraz w grach... po prostu staje... W grach dodatkowo dźwięk zaczyna
piszczeć i zaraz następuje zwiecha kompa. Reinstalacja Windowsa nic nie
pomaga. Instalowałem Via 4 in 1 i też nic. Nowe Detonmatory też nic nie
dają. Dodam jeszcze, że przy próbie oruchomienia ACPI podczas instalacji
WinXP Pro PL komputer się zwiesza po załadowaniu wszystkich modułów i
sterowników tuż przed pojawieniem się ekranu wyboru czy instalować czy wyjść
:|. Już nie mam pomysłów co może być źle.

--
*  pozdrawiam,  *