Re: co sadzicie o plytach ECS?

Autor: Sniper (Sniper10000_at_NOSPAM.poczta.onet.pl)
Data: Tue 27 Aug 2002 - 14:49:39 MET DST

Użytkownik "news-Wafd" napisał:

> Cała ta dyskusja nie dotyczy już sprzętu od dawna.
Dlatego zwracam grzecznie uwagę, żebyście ją wreszcie zakończyli, bo
łamiecie reguły gry.

> Czyżbyś zauważył to dopiero teraz?
Przypatrywałem się od dawna, ale w końcu nie wytrzymałem, bo ZAŚMIECACIE
grupę. Są tutaj ludzie, którzy ciągną newsy modemem (mnie ten problem na
szczęście nie dotyczy) i pewnie szlag ich trafia jak muszą płacić za
czytanie takiego chłamu!!!

> Gratuluje refleksu. :)!!!
Tego nie skomentuję.
Powtarzem jeszcze raz: EOT!!!