Re: USB 2.0 czym sie bawic?

Autor: Sniper (Sniper10000_at_NOSPAM.poczta.onet.pl)
Data: Tue 27 Aug 2002 - 14:41:14 MET DST

Użytkownik "RusH" napisał:

> to moze inaczej, 99.9% urzadzen ktore teraz maja interfejs USB NIE
> POTRZEBUJE szybszej transmisji bo same sa wolne (jak np skaner)

Zły przykład! Większość nowych skanerów, np. mój HP 4470C podczas skanowania
w rozdzielczościach większych niż 600dpi musi co chwilę zatrzymać ruch
głowicy skanującej (nawet na kilka sekund), żeby przesłać wszystkie dane do
komputera! To samo dotyczy drukarek podczas wydruku skomplikowanych prac.

> a zawsze lepiej miec piekny wielki napis '480mbps bandwidth'
> na pudleku zeby lamera przyciagnac :/

Faktycznie, jemu akurat będzie to wiele mówiło :-)))

Pozdrawiam,
Sniper