Re: test HDD w KS

Autor: Larus (larus_at_silesianet.pl)
Data: Tue 27 Aug 2002 - 13:34:33 MET DST

In post <i0ilmuoag9t3d0of18r4kkh3neb8r7u82a_at_4ax.com>
zuko / Shark von Cygnus <shark at post.pl> nagryzmolił:

>Wiesz, jakiś rok temu widziałem w empiku dwa albumy. Jakieś
>wydawnictwo miało wznawiać, ale coś to im nie wyszło. A kupić to

Aha, rozumiem.

>pewnie można na allegro... Albo ściągnąć z Sieci. W Internecie jest
>wszystko... Dawno temu i nie pamiętam z jakiego to ftp, ale udało mi
>się pociągnąć zeskanowane wsie Kajko i Kokosze, Kajko i Koko, Tytusy i
>Thorgale. Tak więc jeśli ktoś ma stałkę, trochę czasu i jest uparty,

WOW !!! :-)

>to może poszukać. Ja niestety stałki nie mam, więc nie mam jak
>udostępnić, niestety :(

:( Rozumiem, ale dzięki poszukam, poszperam i mam nadzieję, że też
skompletuję sobie całość. Ale ciebie zapamiętam :-))) Może kiedyś
będziesz miał stałkę :D Możesz napisać chociaż po ile jest tytułów z
każdej serii ? Będę polował :-)

BTW Thorgala też uwielbiam :-)))

--
***Dawid "Larus" Paszkowski***