Re: test HDD w KS

Autor: zuko / Shark von Cygnus (shark.at.post.pl_at_man.lodz.pl)
Data: Tue 27 Aug 2002 - 13:04:14 MET DST

On Mon, 26 Aug 2002 22:59:08 +0200, Larus <larus_at_silesianet.pl> wrote:

>"Kapral" rulezzz :-)
>Może znów sobie co nieco poczytać :-))) Są jeszcze gdzieś do kupienia
>? Bo nie mam wszystkiego :(

Wiesz, jakiś rok temu widziałem w empiku dwa albumy. Jakieś
wydawnictwo miało wznawiać, ale coś to im nie wyszło. A kupić to
pewnie można na allegro... Albo ściągnąć z Sieci. W Internecie jest
wszystko... Dawno temu i nie pamiętam z jakiego to ftp, ale udało mi
się pociągnąć zeskanowane wsie Kajko i Kokosze, Kajko i Koko, Tytusy i
Thorgale. Tak więc jeśli ktoś ma stałkę, trochę czasu i jest uparty,
to może poszukać. Ja niestety stałki nie mam, więc nie mam jak
udostępnić, niestety :(

--
zuko / Shark von Cygnus
e-mail: shark at post.pl
"Dla podkreślenia wagi moich słów Siłacz palnie pięścią w stół."