Re: ESCD ??? UDMA???

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Tue 27 Aug 2002 - 10:35:02 MET DST

Użytkownik lelec <lelec_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:akfc5b$nd0$1_at_news.onet.pl...

> Użytkownik Tomi <tom3a_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
> napisał:akf8kt$hac$1_at_news.tpi.pl...
> nie podłączaj
> nie będzie

a to dlaczego ???
 moze tak bylo dawno temu na straszych plytach .....

> nie
> najprawdopodobniej on myśli, że ma te karte i probuje ja zlokalizowac.
usun
> sterownik - moze pomoze

komputer myśli ?? hm.... czy to juz przypadkiem nie stuczna inteligencja ??
widac nie jestem na czasie w sprawach sprzętu ......

ale moim zdaniem to najprawdopodobniej jest to wina gloopiego windowsa,
który probuje wyszukac DNS'ów albo i DHCP a sieci nie ma
przez to sie to tak ladnie pierdzieli, jesli jeszcze do tego masz jakies
rezydenty (Albo spiegi) co próbują sie odwolywac gdzieś w siec na stracy h
ustawieniach to juz w ogóle moze być"fajne"

a swoją drogą to troche to chyba NTG i zaraz takich dwóch pankow Cie zbeszta
i wyśle na www.nietagrupa.prv.pl !!
generalnie proponuje adminowi tej strony sprzedac tam jakies banerki czy cos
bno to dosc popularna strone na grupie !! :-)