Re: jakie najnowsze pqmagic ?

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Tue 27 Aug 2002 - 10:38:16 MET DST

Użytkownik KACPER <pkacp_at_bydgoszcz.mtl.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:akf59o$2t1$1_at_news.tpi.pl...
> Witam,
> Mam pytanko. Jaka jest teraz najnowsza wersja Particion Magic i gdzie
moznqa
> to sciagnac ? Chodzi mi o wersje pod DOS'a. uzywam tego programu do
> zakladania partycji jak np. kupie nowy dysk. A moze ktos z Was poleci cos
> lepszego ?

no troche to NTG (zwlaszcza dla pary pankow co w kolko reklamuja strone
www.nietagrupa.prv.pl)
po trzecie to chyba program ów jest komercyjny znaczy platny (czasem
dorzucany do plyt glównych)
po mojemu to darmowy i sprytny pod dos jest part (maly i wiele zrobia, a do
tego darmowy)

> dzieki za pomoc

nie ma za co rachunek wysle pocztą