Re: Nie kupujcie ECSów

Autor: Tato (w_a_e_at_wp.pl)
Data: Sat 03 Aug 2002 - 12:13:37 MET DST

PO PRZECZYTANIU TWOICH WĄTPLIWOŚCI CO DO ;;;ECSów;;; PROSZĘ O RADĘ.- MAM ECS
K7VZA v.1.1e. DURONA-700. DIMM 512/133. GEFORCE MX 400.

((((.JAKI NAJWIĘKSZY PROCEK MOŻNA WMONTOWAĆ W MOJĄ PŁYTĘ.))))

(Producent zaleca MAX 1200-1500 Athlon Thunderbird.)

Odpowiedź jeśli mogę prosić na PRIV

TATO
Adres(y) e-mail:
  w_a_e_at_wp.pl

Użytkownik "Cooger" <squadaq_at_box43.pl> napisał w wiadomości
> (czyli
> czlowiek
Tracer

http://www.ocworkbench.com/ocwbcgi/ultimatebb.cgi?ubb=get_topic&f=37&t=00059
> [...]
> Użytkownik który raz na jakiś czas ma styczność z wnętrznościami komputera
> powinien skorzystać z usługi w _dobrym_ serwisie który tak wszystko
> poustawia, że nie będzie powodowało problemów. Pamiętajcie jednak, że
wiele
> małych firemek ma politykę "sprzedać, jak wróci to się zreklamuje" co
naraża
> użytkownika na długie boje w serwisie. Oczywiście wyżej wymienione usterki
> nie występują w każdej sztuce, między innymi dlatego, że często konieczne
> jest równoczesne wystąpienie kilku czynników powodujących dany problem.
Moim
> zdaniem warto nabyć produkt bardziej markowy (np. MSI 745Ultra) co może
nie
> uchroni nas w przyszłości przed definitywną awarią (psuje się wszystko)
ale