RE: RE: Nagrywarka LG GCE 8320B i CDr Audio

Autor: Rafał Dąbrowski (rafik_at_kontoshell.pl)
Data: Sat 03 Aug 2002 - 12:16:54 MET DST

Wiesz, nagrywam od trzech lat na roznych kolorach i wczesniej nie mialem
takiego problemu.
Nagrywalem na plytkach TDK d-view, a kolor ich jest bardzo jasny
Mam juz plytki w tym kolorze i chodza bez zarzutu
Dziwi mnie fakt, iz te "zle" odtwarza jedynie nagrywara, a DVD ma spore
klopoty, a jak juz zacznie czytac to dzwiek jest bardzo niewyrazny.

Pozdrawiam,
RD