Re: RE: Nagrywarka LG GCE 8320B i CDr Audio

Autor: patch (sicil_at_NOSPAM.poczta.gazeta.pl)
Data: Fri 02 Aug 2002 - 09:36:12 MET DST

A na jakich płytach nagrywasz - kolor? Z tego co zauważyłem zwykłe i starsze
odtwarzacze łatwiej akceptują jasno-zielone i nieźle łykają zwykłe tanie
płyty Samsunga czy LG. Z niebieskimi miałem problemy takie o jakich
wspominasz - nie licząc droższych płyt TDK i EMTEC z "for CD-Audio only" bo
te dziwnym trafem działają na starym sprzęcie.

Spowolnienie nagrywania nic nie daje, problem musi istnieć w kompatybilności
formatu lub samej w płycie CDR