Re: Zasilacz (wydaje sie dlugie, ale moze dlatego ze siedze przy 14" a w domu mam 19")

Autor: benek (benek.benek_WYTNIJTO__at_wp.pl)
Data: Fri 02 Aug 2002 - 17:56:07 MET DST

> z wymienionych "firmowe" to 2 ostatnie ...

no i sie pomylilem ;-)
jezeli piszac TruePower miales na mysli firme Antec to koryguje odpowiedz -
to tez sa firmowe porownywalne z Enlight/Chieftec a niektore modele nawet z
Enermax - podstawowy problem z Antec'ami to brak dystrybutora na Polske :-(

IMHO najciekawiej (pod wzgledem wydajnosci) wyglada 380W
http://www.antec-inc.com/p_true380.html

pozdrawiam