Re: jaki program do zrzucania CD w MP3?

Autor: GM (GM_at_wp.pl)
Data: Fri 02 Aug 2002 - 17:12:51 MET DST

> Moje zdanie:
> Audiograbber - beznadziejny kompresor, kiepski grabber
> Easy CDDA Extractor - nieco lepiej, ale ciągle masa niedoróbek
> CD EX - całkiem przyzwoity, dość wierne pasmo, ale czegoś tu brak
> MP3 Compressor - staruszek, pierwowzór, ze skłonnością do "metalizowania"
> dźwięków, stanowczo do bani

> Audio Catalyst - najlepszy jaki widziałem, bez wątpienia najdoskonalsza
> kompresja bez znacznych zniekształceń i nadmiernego obcinania górnego
pasma

Kompresja nie zalezy tutaj od samego programu tylko od kompresora. Jak
wezmiesz lame z odpowiednimi opcjami to bedziesz robi swietne mp3 za pomoca
plikow wsadowych bez zadnych dodatkowych programow. Problemem zawsze bedzie
porzadne zrippowanie z CD Audio a tutaj bezkonkurencyjny jest EAC (Exact
Audio Copy)
Simon