Re: jaki program do zrzucania CD w MP3?

Autor: Sniper (Sniper10000_at_NOSPAM.poczta.onet.pl)
Data: Fri 02 Aug 2002 - 15:39:13 MET DST

Użytkownik "Roman" <mcpc_at_wp.pl> napisał w wiadomości

> poszukuje czegos takiego co ze tak powiem dziala szybko - czy ktos moze
mi
> cos takiego polecic?

Moje zdanie:
Audiograbber - beznadziejny kompresor, kiepski grabber
Easy CDDA Extractor - nieco lepiej, ale ciągle masa niedoróbek
CD EX - całkiem przyzwoity, dość wierne pasmo, ale czegoś tu brak
MP3 Compressor - staruszek, pierwowzór, ze skłonnością do "metalizowania"
dźwięków, stanowczo do bani
Audio Catalyst - najlepszy jaki widziałem, bez wątpienia najdoskonalsza
kompresja bez znacznych zniekształceń i nadmiernego obcinania górnego pasma

Celowo nie wymieniłem tutaj kilku innych, popularnych programów, z tego
prostego względu, że szkoda sobie nimi głowę zawracać.

P.S.
W ciągu ostatnich 5 lat skompresowałem ponad 10.000 plików MP3.
Przetestowałem większość softu dostępnego na rynku i z pełną świadomością
polecam Audio Catalyst'a.

Pozdrawiam,
Sniper