Re: Pogadajmy o Gigabyte.

Autor: Bogdan (bogdan_at_formica.pl)
Data: Fri 02 Aug 2002 - 17:00:52 MET DST

> Chey ludzie plujecie na ECSa (ale był wątek), krytykujecie Abita, to może
> Gigabytach pogadamy.
> Wiecie coś o Gigabytach bo chcę sę kupić GA-7DX na AMD761 i DDR.
> I tak wogóle co sądzicie o płytach tej firmy.
> Wdzięczny za wszelkie info grupowicz.

Nie mam ostatnio zbyt pochlebnej opinni o tej firmie, ale oferuje za
niewysoka cene niezle wyposazenie. Wygrywa ciagle w testach Chipa a dla mnie
jest to ostrzezenie, ze cos moze byc z nia nie tak (chip w kazdym tescie
strzela jakiegos buraka, jak w ostatnim tescie dyskow). Ale niepolecam plyt
opartych na AMD 761, niewszystkie urzadzenia na czyms takim chca pracowac
(np: karty do montazy liniowego video wogole sie nieinstaluja).

Bogdan