Re: Buhaha

Autor: Sniper (Sniper10000_at_NOSPAM.poczta.onet.pl)
Data: Fri 02 Aug 2002 - 15:24:31 MET DST

Użytkownik " patch" <sicil_at_NOSPAM.poczta.gazeta.pl> napisał w wiadomości

> W te trzy Omeny nie bardzo wierzę w koncu jak coś pada i jesteś uprzedzony
> się tego pozbywasz a ty twierdzisz że aż do bólu testowałeś kolejne
> egzemplarze ...zresztą skoro trzy padły akurat u ciebie to nie może być
> przypadek (niektórzy tak mają;))

Jak coś pada, co jest nowego, to zanoszę to do sklepu. Z tego co usłyszałem
od sprzedawcy, Pentagramów nawet nie sprawdzają, czy faktycznie się popsuły,
tylko od razu wymieniają na nowy, a potem się martwią. No i tak miałem 3
razy, aż w końcu w świetle przepisów zarządałem zwrotu gotówki. EOT.

Pozdrawiam,
Sniper