Re: Buhaha

Autor: patch (sicil_at_NOSPAM.poczta.gazeta.pl)
Data: Fri 02 Aug 2002 - 10:09:00 MET DST

Jasne, poczekamy aż zdechnie ten Zoltrix.
W te trzy Omeny nie bardzo wierzę w koncu jak coś pada i jesteś uprzedzony to
się tego pozbywasz a ty twierdzisz że aż do bólu testowałeś kolejne
egzemplarze ...zresztą skoro trzy padły akurat u ciebie to nie może być
przypadek (niektórzy tak mają;))

PS.
OT
Ku przestrodze

Najgłupsza "wielka" awaria modemu jaką widziałem u lamera polegała
na tym że prawidłowo podłączony i zainstalowany modem nie pracował, dlaczego?
Dlatego że wtyk WT4 ,nowo zakupionego przewodu RJ-WT4, doskonale siedział w
gnieździe ale ...jego styki nie miały kontaktu ze stykami gniazda:)
i należało je zwyczajnie lekko wygiąć.

Na zakończenie pytanie retoryczne ... ilu tysięcy takich geniuszy biegnie ze
skargą i żada wymiany "uszkodzonego" modemu.