samo wylaczanie sie kompa

Autor: pecet (michal522_at_wp.pl)
Data: Fri 02 Aug 2002 - 15:32:47 MET DST

mam wlasnie taki problem,, jednak wiem czym jest spowodowany otoz chodzi o
kabel zasilajacy ( ten od zasilacza :). Napewno zwiazane jest to z tym iz
niedowna ulepszylem sobie sprzet i obudowe rowniez ( niestety taka za 120 zl
, codegen ). Dlatego teraz mam taki problem iz czasem komp sam sie wylancza
i nie daje sie wloczyc , wowczas trzebe docisnac ten wlasnie kabel , od
pewnego czasu mam go podklejonego tasma , jednak i to powoli przestaje
dzialac :(
Nie wiecie przypadkiem czy wystarczy zmienic kabel ( jest juz dosyc stary )
czy to wina obudowy ( dokdlanie wyjscia od zasilacza ) , bowiem nie chce bez
potrzbey jej zanosic ( mam gwaracnje :). A nie wiecie czy takie power down
szkoda sprzetowy ( procesorowi? )( athlon xp 1600 )

p.s niedlugo chce wymienic grafe na jakiegos g2 , g3 czy lepiej zmienic
obudowe?

Pozdrawiam
michal