Re: Ktoś iwe, ktoś pomoże ...???

Autor: Sebastian T. Tkocz (bat_at_poczta.gazeta.pl)
Data: Fri 02 Aug 2002 - 12:46:51 MET DST

> Mam taki problem: w pracy mam sztywne łącze a wdomu nie. Po każdej
instalce
> winów muszę w domciu siedzieć dość długa na modemie i updatować Win'y.
> Przyszło mi do głowy by w pracy ściągnąć sobie uptady i zgrać je w domu.
Czy
> jest taka możliwość ??? Jeśli tak to gdzi te instalki są zgrywane??? oraz
> jak można wyczyścić historię updatów by moj komputer w pracy był widziany
> jako czysty ( tzn. ze nie były na nim dokonywane żadne updaty ), jest to o
> tyle konieczne by ściągnąć full zestaw patchy ze stronu WinUpdate.
>
> Z góry dzięki za pomoc.
Właściwie chyba NTG, ale:

W WindowsUpdate wchodzisz w link "Spersonalizuj witrynę WU"
(Inne opcje) i zaznaczasz "Wyświetl łącze do Katalogu rozszerzenia WU"
Potem "Zapisz ustawienia" i w Kategori "Zobacz też" pojawi się link do
"Katalog rozszerzenia Windows Update" Tam możesz sciągnąć do wybranego
katalogu update'y systemu (w zależności od wersji systemu i języka) i
driver'ów

Sebastian