Ktoś iwe, ktoś pomoże ...???

Autor: Johny Walker (14021973_at_poczta.fm)
Data: Fri 02 Aug 2002 - 11:44:34 MET DST

Witam, mam pytanko, które nie wiem czy można zaliczyć do lamerskich.

Mam taki problem: w pracy mam sztywne łącze a wdomu nie. Po każdej instalce
winów muszę w domciu siedzieć dość długa na modemie i updatować Win'y.
Przyszło mi do głowy by w pracy ściągnąć sobie uptady i zgrać je w domu. Czy
jest taka możliwość ??? Jeśli tak to gdzi te instalki są zgrywane??? oraz
jak można wyczyścić historię updatów by moj komputer w pracy był widziany
jako czysty ( tzn. ze nie były na nim dokonywane żadne updaty ), jest to o
tyle konieczne by ściągnąć full zestaw patchy ze stronu WinUpdate.

Z góry dzięki za pomoc.