Re: Jak odblokowac mnoznik celerona?

Autor: Tomasz Pyra (hellfire_at_sedez.iq.pl)
Data: Fri 02 Aug 2002 - 10:17:30 MET DST

Konrad May-Gizynski wrote:

> Uzytkownik "Tomasz Pyra" <hellfire_at_sedez.iq.pl> napisal w wiadomosci
>
> Eee? To niby jaka on ma czestotliwosc?

3.5x100 = 350MHz

Stary jest - to Pentium II
brat sobie gierczy w gierki a lekkie podkrecenie moglo by dac mu jeszcze z
pol roku oddechu :-)

Narazie go puscilem 3.5x112= 392MHz i przezyl 10godzin winmarka2000. Na 133
juz nie chce chodzic (moze jeszcze ustawienia w BIOS-ie cos poprawia, ale
watpie)

A tak powaznie to przyszlo po pierszym poscie do mnie FAQ gdzie tez pisze
ze sie nie da, tylko ze kiedys jak akurat tego nie szukalem a chodzilem po
stronkach o overclockingu to gdzies sie przewijal jakis patent ze zwarciem
jakis tam nozek w procesorze, ktore to pozwalalo go krecic do woli.
Tylko nie zapamietywalem szczegolow (nawet nie wiem czy to na pewno byl
celeron). A teraz jakos tego znalezc nie moge :(