Re: komputer i komputer

Autor: Jabu (jabu__at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 02 Aug 2002 - 10:17:30 MET DST

Użytkownik "Raffa" <rafalw_at_interia.pl> napisał w wiadomości

> nie są używane ?? jestes pewien ?? - ostatnio robiłem wlasnie taki kabel
> "recznie" i tez olałem pozostałe kable i nie chodziło
> (laptop 10/100MBit i komp 10/100Mbit)

Ethernet 100Mb/s w wersji 100Base-TX wykorzystuje dwie pary jedna do
transmisji danych druga do odbioru
wersja 100Base-T4 wykorzystuje 4 pary,
obecnie dostepne na rynku karty sieciowe obsluguja obie wersje (tak mi sie
przynajmiej wydaje) wiec nie powinienies miec problemow z komunkiacja
uzywajac kabala skrosowanego tak jak napisalem, moze poprosto wykonales go
niedokladnie ?

miasto zabija