Max temp. procesora PIII

Autor: Olek Dabrowski (olek_at_studioANTYSPAMspartan.com.pl)
Data: Fri 02 Aug 2002 - 10:01:11 MET DST

Allo,
Temat o temp Durona przypomnial mi, ze tez mam podobny dylemat.
Uzywam komputera z dwoma PIII 1000 MHz. Do monitorowania systemu uzywam
programu ASUS Probe, w ktorym domyslnie ustawione jest alarmowanie na
temperature 60'C. Podczas 100% obiazenia (czyli prawie cala dobe) cpu0 ma
48'C, a cpu1 50'C (zima bylo mniej). Pudlo mam caly czas otwarte, bo inaczej
byla Sodoma i Gomora. Zastanawiam sie, czy nie jest to i tak za wysoka
temperatura (jako, ze komputer jest wlaczony 24h/dobe, a chcialbym sie nim
jeszcze troche nacieszyc) i czy wymiana standardwych coolerow Intela na inne
moze sytuacje poprawic.

Pozdrawiam

Wuj Heini

--
W razie pisania do mnie maila - trza wywalic "ANTYSPAM" z adresu