Re: Ceny procesorów

Autor: Marek Szerszyński (marek_at_poczta.pl)
Data: Fri 02 Aug 2002 - 07:55:35 MET DST

"plitkin" <plitkin_at_interia.pl> wrote in message
: > Byłbym bardzo wdzięczny za informacje odnośnie stron internetowych lub
: innych
: > łatwodostępnych źródeł przedstawiających aktualne ceny procesorów
(Intel).
:
:
: A ja tez bylbym bardzo wdzieczny jakby mi ktos jutro rano sniadanie do
: lozeczka podal!
: pogoogluj troche, len!

To powiedz mi waść w takim razie po jakiego ch...a jest ta grupa jeśli
każdy musi do wszystkiego dochodzić sam?

MS