Re: ecs k7s6a izero odzewu

Autor: kesser (kesser_at_wp.pl)
Data: Fri 02 Aug 2002 - 07:51:49 MET DST

Użytkownik "posazek" <posazek_at_interia.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "kesser" <kesser_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> ]
>
> Sprawdz zworke do resetowania bios'a... odlacz wszystko uruchom kompa bez
> dysku i urzadzen podpietych powinien cos wyswietlic sprawdz z innymi
> pamieciami

Bylem wczoraj u gosci w hurtowni no i sprawdzil mi plyte chodzi, ddr
chodzi, procek walniety.
Wymienil odpalil wracam do chaty wkladam wszystko w obudowe i raz sie
odpalil wylaczylem, wlaczam a tu znowusz cisza tylko cooler sie kreci i
piszczy plyta bo speeker byl jeszcze odlaczony. Objaw na monitorze ten sam
no signal.
Mysle sobie ze to chyba zasilacz fakt ze bylo wczoraj goraco ale zeby tak
szybko sie nagrzewal?
Wogole zauwazylem ze plyta kolo procka po minucie nadaje sie do smazenia
jajecznicy i wtyk od zasilacza tez sie szybko grzeje.
Tylko jak sprawdzic czy to wina zasilacza?
Myslicie ze miernik wykaze jak by to zasilacz byl?
Dzieks z gory za helpa
kesser_at_wp.pl