Re: tani montaż wideo

Autor: GLide (glide_at_terramail.pl)
Data: Fri 02 Aug 2002 - 01:26:07 MET DST

On 1 Aug 2002 15:55:18 +0200, <darbakan_at_poczta.onet.pl> wrote:

>Przechwytywanie sygnału wg możliwości sterownika karty: YUY2 lub YUV (teraz nie
>pamiętam bo to na innym PC). Czy o to ci chodzi?
To przestrzen kolorow. W sumie tez moze dawac pewna "kompresje" ;-)

>Jeśli nie o to, to może chodzi ci o kompresję przechwyconego obrazu.
Tak.
>Wtedy rzeczywiście powinna być kompresja (np Pegasusem) bo dysk twardy nie
>wyrobiłby zapisywania tak dużej ilości danych. Można to robić Ati Multimedia
>Center 7.5 ( i wyższym, bo widzi kodeki w systemie. Nie wszystkie potrafi
>konfigurować, więc zrób to innym programem, a dopiero potem przez MMC).
Czyli rozumiem, ze cala kompresja leci softem, a sam chip nie ma
zadnej mozliwosci wsparcia sprzetowego? Szkoda bo w sumie niewiele sie
to chyba rozni od popularnych tunerow TV - i tak czarna robote odwala
procek.
Juz od dluzszego czasu szukam taniej i bezkonfliktowej alterantywy dla
Ranibow Runnera (Matrox Mystique) dzialajacego jako sec. VGA obok GFa.
Problem w tym, ze niestety przy przechwytywaniu video GF musi byc
wylaczony co sporowadza sie do tworzenia osobnego profliu sprzetowego
tylko do video i pozbawia mnie wszystkich atutow pracy 2moinitorowej.
Poza tym RR ma kompresje sprzetowa a to duzy plus.

>Więcej poszukaj na
>http://www.rageunderground.com/cgi-bin/ultimatebb.cgi?ubb=forum&f=23
Dzieki przejze.

POzdrawiam