Re: Nie kupujcie ECSów

Autor: von_Kowal (von_Kowal_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 02 Aug 2002 - 00:17:53 MET DST

> mi nie musisz tlumaczyc ze pod line out nie nalezy podlaczac sluchawek,
ale
> skoro na innych plytach ktos tak podlaczyl i slychac niezle a na ECSie tak
> nie jest, to wytlumacz potem end userowi zeby tak nie robil, a on ma
> argumenty w stylu - "a u mojego kolegi tak dziala !"....tylko ze ten jego
> kolega nie ma ECSa.
>
> ale zgadzam sie ze z tymi sluchawkami to dalem kiepski przyklad :-)

Swiete słowa przez jakis czas w firmie musieliszmy do zestawów dokładać
głosniczki ze wzmacniaczem, bo przyłaził jeden z drugim i robił awanture ze
kupil kompa i nie ma dzwieku. Jak sie okazywało to miał podłaczone pasywne
głosniczki z których na ECS-ie to tylko szum było słuchać. I weż tu
wytłumacz ciemnej masie że ten ty tak ma jak jego stare Pentium grało na
schwał na słuchawkach - na a teraz kupił High endowy zestaw na ECS-sie :)) i
ten wypas nie współparacuje. Czasami to człowiekowi żal tych ludzi bo nie
wiedza w jaki kanał się dali wpuścić i że t0o dopiero banalny poczatek ich
problemów.. na ale to juz inna bajak