Re: Nie kupujcie ECSów

Autor: trzmiel (trzmiel_at_interia.pl)
Data: Thu 01 Aug 2002 - 12:32:53 MET DST

Użytkownik "Macko Magryś" <magmac_at_ftv.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "trzmiel" <trzmiel_at_interia.pl> napisał w wiadomości
>
> Brawo !!! Pelny profesjonalizm !!! A wiesz drogi trzmiel`u co to poziomy
na
> wyjsciach Audio ? Czemu niektore gniazdka (dziurki) opisane sa jako
LineOut
> a niektore jako Headphones ? Wez sobie ksiazeczke "Podstawy wzmacniaczy
> audio", wylacz komputer, poczytaj, ZROZUM i nie bedziesz pisal taki
> bzdetow... A jak wszyscy podpinaja pod wyjscia audio LineOut sluchawki, to
> sie nie dziwie ze plyty padaja... Moze zamiast monitora by tak zelazko
> podlaczyc ???

mi nie musisz tlumaczyc ze pod line out nie nalezy podlaczac sluchawek, ale
skoro na innych plytach ktos tak podlaczyl i slychac niezle a na ECSie tak
nie jest, to wytlumacz potem end userowi zeby tak nie robil, a on ma
argumenty w stylu - "a u mojego kolegi tak dziala !"....tylko ze ten jego
kolega nie ma ECSa.

ale zgadzam sie ze z tymi sluchawkami to dalem kiepski przyklad :-)

pzdr.
trzmiel