Re: AGE kręci

Autor: Henry\(k\) (8henrico_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 01 Aug 2002 - 21:12:34 MET DST

Użytkownik <stefanbatory24_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Kilka pytań:)

> A co było jeśli Siemens spóźnił się jeden dzień?
> Klient przychodzi - dajecie mu nowy aparat. Na drugi dzień przyjeżdża
> naprawiony, używany z Siemensa?

Po prostu dzwonimy najpierw. Proste, no nie?

> Może po prostu miałeś taki rodzaj serwisu wliczony w sutą cenę?

Może tak, może nie. Ile kosztują aparaciki bezprzewodowe ISDN GAP?

> Wiesz że nie da się zrobic na własną rękę:) Chyba sam tak pisałeś?

Zgadza się. Dlatego najpierw łapie się kontakty.

> A płaciliście za niego?

A i owszem. Nikt nie dał sprzętu tylko części i wiedzę techniczną.
Nierozumiem dlaczego większośc w Polsce myśli że zbije majątek bez
inwestowania?

> A co jeśli nie mogą podać terminu bo zwodzi ich dostawca?

No cóż, szef serwisu powinien zająć tutaj stanowisko...
Wszystko da się załatwić aby pasiło, jeśli o to Ci chodzi

> Pozdrawiam.

Też pozdrawiam

--
Henry(k)