Re: Plyta glowna - co kupic

Autor: plitkin (plitkin_at_interia.pl)
Data: Thu 01 Aug 2002 - 19:49:00 MET DST

> Jaki model plyty glownej pod PIV lub odpowiednik AMD warto obecnie kupic
tzn
> ma najlepszy stosunek ceny do mozliwosc w cenie okolo 400 zl.

1. Bez sensu wywalac kase na PIV i np. oszczedzac na plycie.
2. Najlepszy stosunek cena/,mozliwosci ma ECS (bo mozliwosci prawie
zadnych - poprostu jak sie ma farta i umiejestnosci - to dziala, ale i cena
bardzo niska), ale tych plyt nie kupuj.
3. Kupuj renomowana plyte: najlepiej kupic lepsza plyte niz o 100 MHz
szybszy proc. A nawet o te 200 Mhz.
4. Nie wiem co do dla ciebie znacza "mozliwosci" - czego potrzebujesz a
czego nie! Nie wiem np. czy dla ciebie USB 2.0 - to ejst potrzebne, czy nie.
Sieciowka/dzwiek na pokladzie - potrzebne czy nie. Mozliwosc OC - ?

Zwazajac na MILION tego typu postow na grupie oraz glupote o jaka sie pytasz
(a przynajmniej jak formulujesz) - twoje pytanie nie moze sie spotkac z
wyrozumialoscia o ktora prosisz.
To ze mi sie chce rozpisywac jeszcze - to nawet nie wiem dlaczego, ale
generalnie nie powinienes na takie pytanie zadnej odpowiedzi dostac.
T opytanie brzmi tak samo, jak np.: Jaki samochod kupic do 50 tys. zl???".
Wszyscy odpowiedza, ze Toyote, VW, Nisana czy jezscze cos z klasy compakt
czy sredniej nizszej, a okaze sie, ze ty myslales o ciezarowce - wywrotce -
lekko uzywanej! Pomysl wiec troche nad pytaniem i okresl dokladnie o co ci
chodzi. Bo jak tobie sie nie chce pisac zeby dokadnie opisac co chcesz - to
nam sie tym bardziej odpowiadac nie chce.