Re: ECS K7VZA vs Radeon 7000

Autor: Robert Szczygiel (RobTM_at_fake.addr.ess)
Data: Thu 01 Aug 2002 - 18:25:14 MET DST

tomek wrote:

> He.. he.. śmiesznie to nazwałeś... z początku nie wiedziałem o co
> chodzi...
> Nie mogłeś napisać: AGP Driving Value... albo poziom sygnałów
> sterujących ? ;)

He, nie mam instrukcji pod ręką, a biosu na pamięć nie znam - wiedziałem
co to coś ma robić... :) sorki za zamieszanie. :)

> Tak, zmieniałem. Kilka kart w mojej karierze potrzebowało tej
> zmiany z Auto na ustawienia ręczne.

> Radeon7000 był po prostu martwy (system nawet po włączeniu
> się nie zaczytywał). Co dziwniejsze BIOS nie dawał sygnałów, że
> coś jest nie tak. Po prostu tak jakbym nie włączał kompa (no, może
> nie zupełnie, bo wiatraki chodziły ;)
> Nie uśmiechała mi się wtedy wymiana na inny model, bo kupowałem dla
> kogoś i daleko od domu. Niestety musiałem pojechać, wymieniłem na
> szafira i jak ręką odjął (ruszyła od pierwszego odpalenia - tak jak
> powinna).

Ciekawostka, miałem podobne zjawisko po złożeniu mojego kompa - wiatraki
wstawały, a reszta leżała cichutko (K7VZA + Hercules 3D Profet).
Zauważyłem jednak, że po włączeniu zielona dioda wskazująca zasilanie
pamięci trochę przygasała - jakby zasilacz nie wydalał (250W). Zmieniłem
zasilacz na 300W i wszystko ruszyło bez problemu. Starego zasilacza nie
sprawdzałem, więc ciągle nie wiem, czy był uszkodzony, czy tylko za
słaby.

RobTM:)

--
Upsss! Wyciąłem sygnaturkę!