Re: ECS K7VZA vs Radeon 7000

Autor: tomek (ati_at_usun-to.poczta.fm)
Data: Thu 01 Aug 2002 - 12:59:20 MET DST

Robert Szczygiel <RobTM_at_fake.addr.ess> wrote:

> Próbowaliście zmieniać w biosie prąd referencyjny AGP?

 He.. he.. śmiesznie to nazwałeś... z początku nie wiedziałem o co
 chodzi...
 Nie mogłeś napisać: AGP Driving Value... albo poziom sygnałów
 sterujących ? ;)
 Tak, zmieniałem. Kilka kart w mojej karierze potrzebowało tej
 zmiany z Auto na ustawienia ręczne.
 Radeon7000 był po prostu martwy (system nawet po włączeniu
 się nie zaczytywał). Co dziwniejsze BIOS nie dawał sygnałów, że
 coś jest nie tak. Po prostu tak jakbym nie włączał kompa (no, może
 nie zupełnie, bo wiatraki chodziły ;)
 Nie uśmiechała mi się wtedy wymiana na inny model, bo kupowałem dla
 kogoś i daleko od domu. Niestety musiałem pojechać, wymieniłem na
 szafira i jak ręką odjął (ruszyła od pierwszego odpalenia - tak jak
 powinna).

 Pozdr.