Re: Nie kupujcie ECSów

Autor: Cooger (squadaq_at_box43.pl)
Data: Thu 01 Aug 2002 - 14:21:14 MET DST

> Na ocworkbench tez rozne "ciekawostki" pisza sa tam problemy z kotrymi
> pownienem sie byl spotkac a ni jak nie spotaklem,
> mam np taki konfig:
> Athon 1.4 TB (FSB 133) + DDR (256MB Nanya) +GeForce 256DDR + modem Omen2 -
> czyli cos co nie powinno chodzic ! Acha revision plyty to ta "fatalna 4"
> BIOS najnowszy i gosciu ktory na niej "jezdzi" jest zadowolony jak
dziecko -
> zasilacz Enlight (moze to zalatwilo problem ? nie wiem).

ja stwierdziłem osobiście tego typu defekt na 3ech płytach pod rząd (czwarta
miała inny rev. i działało :) )

> jest
> A czymi mierzyles ? bo u mnie jest jednak szybszy i to calkiem znacznie,
> sprawdzalem na 2 konfigach tej z athlonem (pusiclismy go na 100) i z
> Duronkiem 700, roznica jest na korzysc asynchronicznego.(100/133 jest
> szybsze niz 100/100 pod warunikiem oczywiscie ze pamiec dobrze dziala na
133
> jak moja chodzi na min wartsciach cas ras itp.)
> Ja mierze Sandra i memtestem86 (ten drugi jest imho bardziej wiarygodny bo
> daje wyniki raw)

masz to na stronie którą podałem
> A to jest wada tej plyty badz defekt ? Czy ECS gdzies napisal ze ta plyta
ma
> wiecej niz 100 i 133 FSB ? chyba nie.
> Jak kupujesz samochod z wyposazeniem w wersji S to nie szukasz chyba
airbagu
> z wersji SX ?
> Troche konsekwencji, mowa byla o jakosci tych plyt a nie o liscie
poboznych
> zyczen uzytkownikow.

a czy ja piszę to w punkcie omawiającym awarie ? Podaje tylko coś co mogło
być a nie ma

FSB
> j.w. ? czy nie byles uprzedzony o tym w momencie zakupu ? Zawsze jest
K7S6A,
> tam masz overclocking.
Podaję tylko fakty, na końcu pokazuję, że za niewiele większą sumę można
mieć płytę która to posiada. Dodatkowo te opcje dałyby szansę na poprawienie
wydajności.

> No tak, pogrzebalismy lutownica i dziwimy sie ze jest cos nie tak.

to nie ja :) - po prostu jest podejrzenie, że ten pomiar jest conieci
fake'owaty

> a z pozostalym sie zgadzam :-)

Dzięki ;)

--