Re: Nie kupujcie ECSów

Autor: Macko Magryś (magmac_at_ftv.pl)
Data: Thu 01 Aug 2002 - 12:22:17 MET DST

Użytkownik "Phantasmagorion" <Phantasmagorion_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> Ty to wiesz, ja to wiem, tylko innym trzeba tłumaczyć do upadłego.

Hej !

Mnie to zwisa, ze ktos nie pojmie tego bo nie chce czy nie umie, moze jestem
w czepku urodzony, ale mnie ECSy chodzily i nie mialem problemow z nimi... A
postow o porblemach z ECS`ami na grupie jest tyle, bo TYLE LUDZI JE KUPILO i
sa tak popularne... Siem tylko zastanawiam, czemu Tomhardware ocenil np.
K7VZA jako najlepsza na KT133A ? "Przekupili go" - pewnie zaraz ktos
napisze... Ech, przypomina mi sie wojna C= vs. Atari... A itak wszyscy
uzywaja teraz PC

PZDR
Macko