problem z TV - OUT (komp) -> TV

Autor: gk (xxlgreg_at_hoga.pl)
Data: Thu 01 Aug 2002 - 12:32:04 MET DST

Witam. Moze to nie ta grupa, ale sprobuje. Kupilem sobie 2 lata temu Tv
Panasonic 28 cali 100 hz glownie do ogladania divx na wiekszym ekranie (juz
nie moglem patrzyc na film na 17 calach). Mialem grafike Rive tnt2 m64 tv
out. Wszystko bylo ok dopoki nie spalily sie wszystkie 3 wejscia (euro).
Oddalem tv bo byl na gwarancji wymienili mi jakas czesc. Znowu bylo wszystko
ok i zno sie spalily 3 wejscia. Tym razem odmowili mi naprawy gwarancyjnej
poniewaz podobno byla to moja wina ("nastapilo przepiecie po podlaczeniu nie
standardowego urzadzenia do wejscia video"). Koszt naprawy po gwarancji 1000
pln.
Wiec olalem naprawe.
Za jakis czas zmienilem sobie komputer i wymienilem karte video na g-force 2
(asus 7100 pro mx-400 tv out) i pomyslalem sobie ze jest jeszcze jedna
mozliwosc ogladania divx na tv. Podlaczylem komp. do magnetowidu i w ten
sposob znow molem oglac divx na duzym ekranie. Niestety dlugo to nie
potrwalo. 3-4 tygodnie. I nie mam wejscia video w magnetowidzie.
Chcialem dodac, ze kupilem rowniez nowy (drozszy kabel) i nic nie
rozlaczalem i nie podlaczalem w czasie pracy ktoregokolwiek z urzadzen.
Moje pytania:
1. Czy karty graficzne sa niestandardowymi urzadzeniami i nie sa
przystosowane do podlaczania ich do telewizorow?
2. Czy gwarant ma prawo do takiej odmowy?
3. Czy ktos sie spotkal z takim problemem?
4. Jesli nie ta grupa to gdzie sie skierowac z pytaniami?
pozdawiam i z gory dziekuje za odpowiedz