Re: Celeron - upgarde

Autor: tomek (ati_at_usun-to.poczta.fm)
Data: Thu 01 Aug 2002 - 11:03:32 MET DST

Witold Wladyslaw Wojciech Wilk
<maniack-news_at_zawilcow.tyc.katowice.supermedia.pl> wrote:

> aaaa.... to chyba, że tak. myślałem, że to Twoje. mi się wydaje,
> że jeśli tak koniecznie trzeba sprzęta rozbudować to dorzuć ramu,
> to mu najbardziej pomoże...

 I tak też uczyniłem... kilka miesięcy temu. Ma w tej chwili
 64MB + 128MB myślę, że mu wystarczy.
 Teraz jego dzieciak narzeka, że mu nowe gry kiepsko chodzą
 to popróbuję z procem (przejściówka FCPGA-PPGA) i grafiką
 (ma Savage4 16MB) zamienię na jakiegoś mx2 400 - szybszej moim zdaniem
 nie ma co ładować - chyba, że voodoo3 3000 16MB (ale nie jestem
 pewien czy faktycznie wydajność znacząco wzrośnie)...

 Pozdr.