Re: Nie kupujcie ECSów

Autor: Stev (stev_at_go2.pl)
Data: Thu 01 Aug 2002 - 10:58:29 MET DST

> Nie znasz się na rzeczy i tyle. Na te twoje "mnóstwo" niezadowolonych
> przypadają dziesiątki tysięcy zadowolonych którzy nie pienią się na forum
bo
> nie mają powodów. ESC to najprawdopodobniej jeden z największych
producentów
> więc jakość należałoby raczej oszacować na podstawie stopu zwrotu płyt
> walniętych i prawidłowo działających ... a wtedy okazałoby się że
ABity,Asusy
> itp wcale nie są lepsze.

Swieta prawda. Najprostsze( najtancze) zestawy sa sprzedawane glownie na
ECS-ach. Kazdemu producentowi zdaza sie, ze wypusci wadliwy towar - a ze
ECS-ow jest najwiecej nie dziwi fakt, ze i zlych opini wiecej o tych MB. Sam
mam ECS-a na sisie z d1100 i ( puk,puk) nie mam zanych problemow.